منتديات محمودكو
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

المنتدى متوقف و غير نشط منذ 2011 .. يمكنكم متابعة محمودكو على www.mhmoudko.net

كيف تصبح مليونير فى اقل من اسبوع Empty10أحدث الصوردخولتعليماتالتسجيلالملفاتالرئيسيةبوابة المنتدى

شاطر | 

كيف تصبح مليونير فى اقل من اسبوع

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
محمدالشربينى
عـــضـــو مشارك
عـــضـــو مشارك
محمدالشربينى

إفتراضي
المشاركات المشاركات : 29
هوايتي هوايتي : غير معروف
مهنتي مهنتي : غير معروف
مزاجي :  كيف تصبح مليونير فى اقل من اسبوع Pi-ca-10
نقاط 4967 السٌّمعَة 60

كيف تصبح مليونير فى اقل من اسبوع _
مُساهمةموضوع: كيف تصبح مليونير فى اقل من اسبوع    كيف تصبح مليونير فى اقل من اسبوع Clock1018/6/2013, 15:18

بسم الله الرحمن الرحيم

اخوانى الزوار والاعضاء على حسب اختلاف الجنسيات والمذاهب والفرق والديانات اولا فى الاول وفى الاخر كلنا بشر وان كانت لديك معلومة فلا تبخل بها على احد اى كان لانك مسؤول وستقف بين يدى الله سبحانة وتعالى

ندخل فى الموضوع مباشرتا
=================

باين من العنوان انك ستصبح مليونير فى اقل من سبعة ايام او اقل من شهر والكل اتخدع فى العنوان لكن انا اقول كمل الكلام الى الاخر وهتاخد معلومة افضل من كنوز الارض

الكلام لة نظرتان نظرة مادية ونظرة معنوية والمكسب اليوم ان شاء الله تعالى معنوية بمعنى

========================
==================
=========
===
=
اول شئ اى حد يقولك هتكسب فلوس وملايين وبتاع الكلام دة نصب ودجل واحتيال اى شغل على شبكة الانتر نت وهتجسب من وراها مبالغ خيالية وهتجنى ارباح كل الكلام دة دجل ونصب واحتيال على الناس مثل

شركات الاعلانات
شركات التسويق الشبكى
تجارة الفوركس على النت
كل الشركات دى نصابة يا ناس وانا بردد اهو الكلام دة كلة نصب ودجل واحتيال على الناس
خدها معايا بالعقل لو هو عندة فلوس وهيكسبك مليون وبتاع وزى ما الناس بتقول هاتكسب ما يقرب من مليار وانتا الفائز وخد الاعلان دة شغلى عندك وتكسب بونص واحالات ودولار وكلام كلة نصب وسرقة متسمعش كلام لحد

انتا الوقتى عاوز تكسب وتشتغل على النت وفى راحة تامة طيب الزاى

اول حاجة شغل مضمون وفلوس هتخش جيبك اهى بس عاوزة مجهود شاق ويبقى الفلوس حلال

لو انتا اشتغلت الوقتى مندوب لشركة او بتعملها تسويق عبر شبكة الانتر نت وتاخد عمولة ماشى بس مكسبك عمرة مهيكون ملايين وكلام فارغ من اللى بنسمعة هيكون شغلك بالنسبة وزعت مثلا بضاعة بمبلغ مليون جنية مثلا هيكون ليك عشر المبلغ كدة يعنى انما واحد يقولك فى تسويق شبكى وكل واحد يجيب اتنين وكل واحد من دول يجيب تحتة اتنين ونعمل شجرة كلة فش فى الاش

تانى حاجة انا ممكن اعمل شركة صغير على النت وهتكبر معايا ان شاء الله تعالى الزاى ممكن اعمل موقع او منتدى بس الاهم من كدة ميكونش علية افلام ولا اغانى علشان لما يجيلك فلوس تكون حلال فقط ولما المنتدى او الموقع يكبر شوية بشوية هتجيلك اعلانات علية لشركات او مواقع تانية تحطها علية وتجنى ارباح فعلا بس خلى بالك علشان يجيلك اعلانات هتتعب فى الاول وكل ما الموقع كبر هتتعب اكتر متفكرهاش سهلة كلما زادت القوة زادت المسؤولية

وبكدة اكون اديت رسالتى اللى انا عاوز اوصلها للناس من جة النصب عبر الشبكات

اما الجة المعنوية وهى انى اعمل منتدى او موقع اسلامى وانشر علية اسلاميات ولك اجر من قراء ونزل وكل حاجة هتكسب ما يقرب من ترليونات الحسنات لك فى الدنيا والاخرة انما الفلوس لك فى الدنيا ولا تنفعك فى الاخرة

شوف الحتة دى كدة

كان هارون الرشيد رضى الله عنة كان يملك ثلثى الارض وكان معروف انة من اغنى ملوك الدولة العباسية واغنى رجل على الارض انذاك الذى قال للسحابة وهو يخطب فى الناس يوم الجمعة امطرى حيث شئتى فان خراجكى سوف ياتينى هاهنا دلالة واضحة على كبر الرقعة الاسلامية وحينما جائة الموت وهو فى مرضة الاخير قال لولدية احملانى الى قبرى فرد علية اولادة ياابتى فقال احملانى الى قبرى فحملوة وحينما نزل الى القبر نظر الى السماء وقال ما اغنى عنى مالية هلك عنى سلطانى يا من لا يزول ملكة ارحم من قد زال ملكة

لا تغنى عنك الفلوس ولا السلطان ولا الجاة اى شئ الا ان تكون لك مالا حلال وعمل صالح والمال حلال صافى وتنفقة فى ما يرضى الله جلا فى علاة

اتمنى ان تكون الفكرة وصلت وشكرا الى حسن قرائتكم
اخوكم محمد الشربينى

المصدر منتدى ناس عربية
   توقيع العضو : محمدالشربينى

كيف تصبح مليونير فى اقل من اسبوع

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1